المواد باللغة العربية
في أعلى  الصفحة

English


تعداد  زوار  الموقع

מונה:

חומר בשפה העברית

ترقبوا التحديثات الدائمة في المقالات

נא לעקוב אחרי
עדכוני המאמרים 

 
مقالات جديدة :

طاقة الأنوثة والذكورية


"تقوية مناعة الجسم بالطاقة"


"طاقة الشتاء" 

"الحجامة"

"إدارة الغضب"

"المحاضرات"


"العلاجات بالمركز"
 


דף הבית >> מאמרים 1 >> צ’אקרות
 

 צ'אקרות

כתב והכין: אמיל סמעאן

צ'אקרה היא מילה סנסקריטית ופירושה גלגל או מערבולת. בגוף האדם קיימים שבע צ'אקרות שהן קשורות קשר הדוק לבריאותינו הפיזית, הרוחנית, הרגשית והנפשית, וכל צ'אקרה קשורה לחלק מסויים בגוף האדם ולמערכת הפנימית של הגוף. צ'אקרה בריאה רוטטת באופן אחיד ובתנועה מעגלית. אפשר לגלות את מיקום הצ'אקרה באמצעות שני מוטות מתכת או מטוטלת. הקצה החיצוני של הצ'אקרה נמצא במרחק של כמה סנטימטרים מגוף האדם וגודל המרחק תלוי למצבינו הפיזי, הרגשי והמנטלי. חשוב לציין שלכל צ'אקרה יש צבע משלה ומי שמתאמן יכול לראות את הצבע של כל אחת מהצ'אקרות. 

כשצ'אקרה בריאה פתוחה ומאוזנת כך יהיו החלקים הקשורים בה בחלקי גופנו, וכשצ'אקרה סגורה או חסומה ולפעמים פגומה כך יהיה החלק הקשור בה במערכת הבריאות שלנו. לכן חשוב מאוד לשמור על איזון ופתיחות הצ'אקרות בכדי שמערכות הגוף שלנו יתפקדו בצורה הטבעית ובכך נזכה לבריאות טובה.

אי ההתמודדות שלנו עם הטראומות שאנו עוברים אותן מדי יום אם זה מבחינה רגשית, מנטאלית או נפשית יכולות להשפיע על האנרגיות החיוביות שלנו ובכך ישפיעו ישירות ובאופן שלילי על הגוף הפיזי שלנו.

ולהלן מערכת הצ'אקרות והשפעתן על האדם :

1 - צ'אקרת הבסיס : בבסיס עמוד השדרה, צבעה אדום, אחראית על ההישרדות, חיות, כוח החיים, בטחון, אמון, כסף, בית, עבודה.

2 - צ'אקרת הטבור/המין : נמצאת כ-5 עד 10 ס"מ מתחת לטבור, צבעה כתום, אחראית על מיניות, רגשות, הנאה, תנועה, פיזיות, חושניות, הרגלי אכילה ותאבון. 

3 - צ'אקרת מקלעת השמש : נמצאת באזור הבטן, צבעה צהוב, אחראית על כוח הרצון, שליטה, רגש, אנרגיה, מערכת העיקול, שרירים, מערכת השתן. 

4 - צ'אקרת הלב : נמצאת במרכז החזה, צבעה ירוק, אחראית על איזון, מערכת היחסים, קירבה, נתינה וקבלה, מערכת הדם, אנרגיית האהבה, חמלה.

4.5 - צ'אקרת הטימוס : (אנשי המקצוע חלוקים לגבי הצ'אקרה הזאת חלק מייחס אותה לצ'אקרה הרביעית, צ'אקרת הלב, וחלק אומר שזאת צ'אקרה שמינית לכן כתבתי אותה כשייכת לצ'אקרת הלב בכדי שלא להטעות את הקוראים). צ'אקרה זאת צבעה זהב נמצאת בין צ'אקרת הלב לגרון והיא אחראית על מערכת החיסונים של האדם ועל האיזון שבין עונות השנה, מאזנים אותה בנוסף על הסמלים במתן 20 דפיקות קלות על הצ'אקרה.

5 - צ'אקרת הגרון : נמצאת בגרון וצבעה כחול, אחראית על התיקשורת, דיבור ויכולת הבעה, יצירתיות, אף אוזן וגרון, צוואר, והיא המקשרת בין החצוני לפנימי.

6 - צ'אקרת העין השלישית : נמצאת במרכז המצח, צבעה סגול אינדיגו, אחראית על האינטואיציה, דמיון, רוחניות, ראיה על טבעית, ראש, עיניים, זיכרון, ביצוע רעיונות, הבנה מופשטת.

7 - צ'אקרת הכתר : נמצאת בקודקוד, צעבה ארגמן או לבן, אחראית על ידע, מערכת העצבים, מוח, מודעות, הבנה, קבלת חיבור בין הפיזי השכלי והרוחני, חיבור עם אנרגיות גבוהות האנרגיה מהעולם החצון.

מצורף איור המראה מיקום הצ'אקרות:


לכן בכדי לשמור על בריאות שלמה והרגשה טובה חשוב מאוד לאזן את הצ'אקרות ולהשאירן פתוחות כל הזמן בכדי שהאנרגיה תעבור דרכן ולשמור על מעגליות בכל חלקי הגוף .

אני מאחל לכולנו בריאות שלמה וחיים טובים.

המאסטר: אמיל סמעאן

 ביקרו במרכז ותרגישו את השינוי

חזרה לדף הבית

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 
PlayStop

Loading...
  
 

 
***** ادارة الموقع ترحب بكم ***** 

 


تاريخ إفتتاح الموقع
10.5.2009
تاريخ إفتتاح المركز
2008/06

 

إعلان هام

مركز العلاج البديل هو الأول والوحيد في المجتمع العربي في البلاد...
نقدم من خلاله العلاج الفردي والجماعي.. ننظم دورات مهنية في الداخل وبدول عربية مختلفة...
لا تترددوا بالإتصال معنا على الهاتف
محلي:
0503133766
دولي: 00972503133766

أو على البريد الإلكتروني في أسفل الصفحة.
 
بالنجاح للجميع...































 



 

عنوان المركز: البقيعة ( المرج ) - الجليل الغربي

الأخصائي الماستر: إميل سمعان

تل - 0503133766 أو 9572468-04


بريد الكتروني : emilesemaan@gmail.com

כתובת המרכז: פקיעין - הגליל המערבי

ההילר מאסטר: אמיל סמעאן


טל - 04-9572468 // 0503133766 

ד.אלקטרוני : emilesemaan@gmail.com

לייבסיטי - בניית אתרים