المواد باللغة العربية
في أعلى  الصفحة

English


تعداد  زوار  الموقع

מונה:

חומר בשפה העברית

ترقبوا التحديثات الدائمة في المقالات

נא לעקוב אחרי
עדכוני המאמרים 

 
مقالات جديدة :

طاقة الأنوثة والذكورية


"تقوية مناعة الجسم بالطاقة"


"طاقة الشتاء" 

"الحجامة"

"إدارة الغضب"

"المحاضرات"


"العلاجات بالمركز"
 


דף הבית >> מאמרים 2 >> טיפולי נר הופי
 

טיפול נר-הופי

הכין : אמיל סמעאן

שיטת הטיפול בנר הופי הינה שיטה עתיקה מאוד, אחדים אומרים שהיא נקראת בשם הזה על שם שבט "הופי" האינדיאני, אחרים אומרים שהיא שיטה סינית ואחרים אומרים שהיא שיטה מצרית קדומה.

תהיה אשר תהיה, שיטה טיפולית זו הוכיחה את עמצה מבחינת טיפול במספר בעיות הקשורות במערכת האף, האוזן והגרון והיא עוזרת בין השאר בבעיות הללו :

כאבי גרון, בעיות סינוסים, אלרגיות למיניהן ובמיוחד בתקופת המעבר, בעיות והפרעות שמיעה, צלצולים באוזן, כאבי ראש כרוניים ולאחרים עוזרת גם במיגרינה, ניקוי האוזן משעווה, עודפי נוזלים, דלקות אוזן למיניהן, מאזן את לחץ הדם ומשפר את כושר השמיעה.

הטיפול בנר-הופי מתאים לתינוקות לצעירים ולמבוגרים כאשר קיימים 3 סוגים של נרות שמותאמים לכל קבוצת גיל. והזמן הדרוש לטיפול בכל אוזן כ- 15 דקות.

קוטר הנר משתנה אך אורכו אחיד כ- 30 ס"מ לנר האחד, הוא עשוי מאריגים מיוחדים שמכילים או משולבים בהם דונג דבורים ו/או פרפין ו/או שעווה למאכל. הנר חלול משני הקצוות כשאר קצה אחד רחב שבו מדליקים אותו והקצה השני צר שמיועד להחדרה לתעלת האוזן.

תמונת המחשה של הנרות :
 


דרכי הטיפול :

הטיפול הינו משלים ולא בא במקום כל טיפול ריפואי אחר, המטופל יום או יומיים לפני הטיפול עליו לטפטף שתי טיפות שמן בתוך כל אוזן, וגם ביום הטיפול לפני התחלת הטיפול המטפל מטפטף שתי טיפות שמן לפני הטיפול ואחריו.

המטופל שוכב על צד האחד כאשר מכסים בבד מסביב לצורך הגיינה ושמירה על האוזן מניצוצים של הנר, מדליקים את הנר בקצה הרחב המיועד לכך ומחדירים את קצה הנר הצר בעדינות אל תוך תעלת האוזן. במצב הזה כל הזמן על המטפל להחזיק את הנר בצורה המתאימה לאוזן לסובב אותה ולאפשר לנר להיות בוואקום ובלחץ כדי לשאוב את כל השעווה המיוחת או הדלקת או כל לכלוך אחר בתוך תעלת האוזן. כשמסיימים מכבים את הנר בכוס, מים אחר כך ובנוכחות המטופל פותחים את קצה הנר שלא נבער ומראים למטופל את הלכלוך שיצא מתוך האוזן אם זו שעווה מיותרת או דלקת או כל לכלוך מצטבר אחר. בזמן הטיפול עדיף שהמטפל יבצע עיסוי לאיזור האוזן ומעל הגבות במרכז המצח לעזור לנוזלים להשתחרר.

אחרי שמסיימים את הטיפול מאוזן אחת, המטפל מנקה את האוזן ומטפטף לתוכה שתי טיפות שמן וסוגר אותה בצמר גפן. מיד אפשר לעבור לאוזן השניה בכך שהמטופל ישכב על הצד השני ולהתחיל באותה דרך לטפל באוזן השניה. ממליצים למטופלים שלא להתרחץ במשך 12 עד 24 שעות אחרי טיפול.

תמונות המחשה לטיפול :

                                 


חל איסור לטפל באנשים אחרי טיסה או צלילה אלא אחרי 24-48 שעות, בנשים בשליש הראשון להריון, גידול סרטני באוזן, חום גבוה מ-38 מעלות, ניתוח כפתורים באוזניים או השלתות אחרות, קרע בעור התוף.

תדירות הטיפולים תלוי במצב האוזן, במקרה של סינוסים ודלקות לתינוקות עד שני טיפולים בשבוע ולמבוגרים עד 3 טיפולים. במקרה של ניקוי יתרת שעווה פעם בחודש ובמקרה של ניקוי אוזן רגיל פעם בחודשיים. במקרה של טיפול מניעתי בתקופות המעבר לבעלי אלרגיות פעמיים בשבוע חודש לפני התקף האלרגיה.(אנשים הסובלים מאלרגיה מודעים לזמנים).

אני מאחל לכולנו בריאות שלמה.

בהערכה המאסטר אמיל סמעאן

 

ביקרו במרכז ותרגישו את השינוי

חזרה לדף הבית

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 
PlayStop

Loading...
  
 

 
***** ادارة الموقع ترحب بكم ***** 

 


تاريخ إفتتاح الموقع
10.5.2009
تاريخ إفتتاح المركز
2008/06

 

إعلان هام

مركز العلاج البديل هو الأول والوحيد في المجتمع العربي في البلاد...
نقدم من خلاله العلاج الفردي والجماعي.. ننظم دورات مهنية في الداخل وبدول عربية مختلفة...
لا تترددوا بالإتصال معنا على الهاتف
محلي:
0503133766
دولي: 00972503133766

أو على البريد الإلكتروني في أسفل الصفحة.
 
بالنجاح للجميع...































 



 

عنوان المركز: البقيعة ( المرج ) - الجليل الغربي

الأخصائي الماستر: إميل سمعان

تل - 0503133766 أو 9572468-04


بريد الكتروني : emilesemaan@gmail.com

כתובת המרכז: פקיעין - הגליל המערבי

ההילר מאסטר: אמיל סמעאן


טל - 04-9572468 // 0503133766 

ד.אלקטרוני : emilesemaan@gmail.com

לייבסיטי - בניית אתרים