المواد باللغة العربية
في أعلى  الصفحة

English


تعداد  زوار  الموقع

מונה:

חומר בשפה העברית

ترقبوا التحديثات الدائمة في المقالات

נא לעקוב אחרי
עדכוני המאמרים 

 
مقالات جديدة :

طاقة الأنوثة والذكورية


"تقوية مناعة الجسم بالطاقة"


"طاقة الشتاء" 

"الحجامة"

"إدارة الغضب"

"المحاضرات"


"العلاجات بالمركز"
 


דף הבית >> מאמרים 2 >> טיפול בפירמידה
 

טיפול בפירמידה
הכין: אמיל סמעאן


במשך אלפי שנים הפירמידות המצריות היוו חידה ובלבול ומבוכה, במיוחד הפירמידה הגדולה של ג'יזה, ועד היום לא הצליחו החוקרים לפענח את מטרת בניית הפירמידות. האם המטרה היתה לקבורת המלך/הפרעה, או שהמטרה היתה דבר אחר ושונה והקבורה היתה מטרה משנית. כי בחפירות שהיו בתקופה האחרונה התגלו קברי מלכים שלא בתוך פירמידות. ואם זה רק לקבורה האם היה שווה להתאמץ עשרות שנים רק בשביל טקס קבורה אחד.

המשלוחות הארכיאולוגיות גילו שהפירמידות מכילות בתוכן כוח אינרגיטי אדיר, ושימור פריטים, כוחות ריפוי ואנרגיות בעלות עוצמות אדירות. בנוסף גילו שמכשירים אלקטרוניים לא פועלים בתוך הפירמידות. יתרה מכך כשטסים מעל הפירמידות המכשירים האלקטרוניים של המטוסים מראים על הפרעות בקליטה ואף לפעמים חודלים מלפעול, לכן היום נמנעים מטוסים מכל גובה לטוס מעל הפירמידות.

הידעתם שגובה הפירמידה הוא 149 מטר והמרחק בין כדור הארץ לשמש הוא 149 מליון ק"מ מעניין !!!! כמו כן אורך כל בסיס של הפירמידה הוא 230 מטר, והוא בנוי מ- 2,300,000 אבנים שמשקל כל אבן הוא 2 טונות וחצי בממוצע.
 



תמונה לפירמידה במצרים


חוקר צ'כי בשם קארל דרביל הצליח להוכיח בשנת 1959 שאנרגיית הפירמידות יכולה לחדש את חדום של סכיני גילוח והוא קיבל על ממצא זה רישום פטנט. ואף גילה שלפירמידות יש השפעה על הבריאות הנפשית והפיזית של האדם.

שני הארכיאולוגיים האמריקאיים ביל קיריל וקאתי ג'וג'ין גילו שטיב האוכל והמאכלים אם נשמרים בקופסאות בצורת פירמידות הם שומרים על איכות יותר גבוהה ואף לא נרקבים, וכיום אנו יותר רואים קופסאות שימורים בצורת משולש או פירמידות.

חוקרים רבים אף גילו ממצאים מעניינים בעניין כוח הפירמידות ושהכרינה שלה מגיעה מהקוטב הצפוני המגניטי של כדור הארץ, וייתכן שבגלל כך נבנה דלת הכניסה לפירמידה הגדולה בג'יזה לכיוון צפון.

מכל מקום הטיפול בפירמידה מחייב לקנות או לבנות פירמידה לפי הפרופורציות של הפירמידה הגדולה בג'יזה, עם מימדים וגבהים ובסיס מדוייק אשר שמים אותו על מקום הכאב בגוף האדם. ואפשר גם אחרת לבנות פירמידה יותר גדולה עם שמירה על המימדים הדרושים ולישון או לשבת בתוכה אך בתנאי שהפנים שלנו יהיו בדיוק לכיוון צפון ואז אפשר להרגיש את השינוי.

(באופן אישי ומקצועי אני משתמש בפירמידות לצורך טיפול או לצרכים אחרים: למשל אני משחיז סכיני המטבח בבית באמצעות הפירמידות, השחזת מספריים, השתמשתי בסכיני גילוח במשך כשנה וחצי ותמיד נראו טובים ועוד שימושים אחרים לפירמידות.)

במה עוזרת הפירמידות :

כאבי ראש ומיגרינות, סינוסים, איזון צ'אקרות, רגיעה ומדיטציה, פחדים, החלמה ואיחוד שברים, כאבי גב ודיסקים, טיפול בפצעים וקמטים, חידוש אנרגיה, הפרעות שינה, שיפור תיפקוד מיני ועוד הרבה תופעות ומחלות אחרות.

חשוב לציין שבמרכז שלנו "המרכז לטיפולים אנרגטיים" אנו משלבים בטיפול עם פציינטים גם טיפול באמצעות הפירמידה והתוצאות הינן מדהימות מכל הבחינות.

אך תמיד יש להיזהר משימוש מופרז בפירמידות לכן צריך תמיד להתייעץ על איש מקצוע לגבי זמני הטיפול וזמני השהיה בתוך או מתחת לפירמידה והמידות המתאימות לפירמידה. והדבר החשוב ביותר שבזמן השימוש או הטיפול בפירמידה הפנים שלנו חייבים להיות בדיוק לכיוון הצפון.
 



איור לפירמידה טיפולית



ובסוף אני מאחל לכולנו שפע של בריאות
 
 

המאסטר אמיל סמעאן

ביקרו במרכז ותרגישו את השינוי

חזרה לדף הבית

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 
PlayStop

Loading...
  
 

 
***** ادارة الموقع ترحب بكم ***** 

 


تاريخ إفتتاح الموقع
10.5.2009
تاريخ إفتتاح المركز
2008/06

 

إعلان هام

مركز العلاج البديل هو الأول والوحيد في المجتمع العربي في البلاد...
نقدم من خلاله العلاج الفردي والجماعي.. ننظم دورات مهنية في الداخل وبدول عربية مختلفة...
لا تترددوا بالإتصال معنا على الهاتف
محلي:
0503133766
دولي: 00972503133766

أو على البريد الإلكتروني في أسفل الصفحة.
 
بالنجاح للجميع...































 



 

عنوان المركز: البقيعة ( المرج ) - الجليل الغربي

الأخصائي الماستر: إميل سمعان

تل - 0503133766 أو 9572468-04


بريد الكتروني : emilesemaan@gmail.com

כתובת המרכז: פקיעין - הגליל המערבי

ההילר מאסטר: אמיל סמעאן


טל - 04-9572468 // 0503133766 

ד.אלקטרוני : emilesemaan@gmail.com

לייבסיטי - בניית אתרים